close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

שיווק של דירות חדשות במבני מגורים

מערכת שורשז תשרי, תשפב13/09/2021

כאשר לקוחות פוטנציאלים נחשפים להדמיות, קל להם לדמיין את סביבת המגורים החדשה ואם הדבר נראה להם, הם מקדמים את הליך רכישת הדירה

תגיות:
דירות חדשות
יזמים וחברות קבלניות בונים מבני מגורים מודרניים בכל הארץ. המטרה של כל אחד מהם היא לשווק את כל המלאי של דירות חדשות בכל פרויקט שהם בונים. לכן מתחילת הדרך הם נעזרים באנשי מקצוע מובילים בתחומם כמו אדריכלים בעלי רעיונות מקוריים התואמים כל תקופה. המטרה היא לקלוע לטעמם ולרצונם של הלקוחות הפוטנציאליים ובדרך זו יהיה קל הרבה יותר למכור את כל אחת מהדירות. בעקבות מגפת הקורונה הדרישות של הציבור השתנו ולכן אדריכלים מבצעים תכנונים התואמים דרישה זו. בנוסף לכך במבנים שהחלו כעת בבנייתם, בוצעו שינויים תכנוניים בתוכניות הקיימות,
שהיו אפשריים על פי תנאי השטח וההיתרים שהתקבלו.

בתום התהליך האדריכלי, מכינים סקיצות סופיות כיצד ייראה החלק החיצוני של הבניין וגם שרטוטים של כל אחת מהדירות שמוצעות למכירה, כמו דירות גן, דירות ארבעה חדרים, דירות פנטהאוז וכו'. קיימת חשיבות רבה להכנת הדמיות תלת מימד אשר משקפות את הנראות העתידית של הבניין, סביבת המגורים וכל אחת מהדירות. כאשר הלקוחות הפוטנציאלים נחשפים להדמיות הללו קל להם לדמיין את סביבת המגורים החדשה ואם הדבר נראה להם, הם מקדמים את הליך רכישת הדירה.

דירות חדשות ברחבי הארץ
המלאי של דירות חדשות בישראל אינו תואם את הצורך של התושבים ולכן כאשר יזמים מציעים דירות במבנים החדשים, הדרישה היא גבוהה. בשנתיים האחרונות קיימת דרישה גבוהה מאד לדירות גדולות שיש בהן מרחבים כמו דירות גן שכוללות דירה גדולה בת כמה חדרים וגם חצר מרווחת. או לחלופין דירות בנות כמה חדרים שיש בהן מרפסת גדולה.

אופציה נוספת שמקבלת תאוצה היא דירות מיני פנטהאוז עם מרפסת גדולה ודירות פנטהאוז שיש בהן יותר ממרפסת אחת כך שאפשר להקים גם גינה קטנה ויפהפייה.

בדיקת ההדמיות של הדירות החדשות
לקוחות פוטנציאליים בוחנים בזה אחר זה את ההדמיות של הדירות בגדלים השונים. כאשר הם רואים את האופציות ואת הנראות של הדירות עם התכולה המוצעת, ההצעה של כל אחת מהאפשרויות של דירות חדשות נראית ממשית וקל הרבה יותר לקבל החלטה איזה דגם של דירה הוא המתאים ביותר לכל משפחה.

גורמים נוספים בקבלת החלטה על דירת החלומות
לאחר קבלת החלטה על סביבת המגורים האופטימלית עבור המשפחה, בוחנים בין דירות חדשות את הקומה המוצעת, את כיווני האוויר. רבים מהלקוחות מעדיפים לרכוש דירות בעלות זווית מערבית או דרומית. אם יש נוף מרהיב בקרבת המבנה כמו הים התיכון, רוב הלקוחות מעדיפים ליהנות מהנוף הייחודי לאורך כל השנה. הם כבר חולמים על הישיבה במרפסת מול הים בשעות היום וגם בבריזה של שעות הערב.

יש מבנים שהנוף היפהפה הוא אורבני וגם כאן בוחרים קומה גבוהה כדי להיות בגובה רב, כדי שהמבנים האחרים לא יסתירו את הנוף ולא יצרו מצב שבו הדירות של הבניינים ממול, הן קרובות מדי.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה